Dažniausiai užduodami klausimai
Suskleidžiamas turinys
1. Kaip galiu pateikti užsakymą?
Norėdami pateikti užsakymą, pasirinkite norimus produktus ir pridėkite juos į krepšelį. Tada sekite nurodymus, kad užbaigtumėte pirkimą.
2. Kiek laiko užtrunka pristatymas?
Pristatymas paprastai trunka 1-3 darbo dienas.
3. Kokie yra apmokėjimo būdai?
Galite atsiskaityti e.bankininkyste. Taip pat išrašome sąskaitas.
4. Kaip galiu grąžinti prekę?
Jei norite grąžinti prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 14 dienų nuo prekės gavimo. Prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje. Negalima grąžinti individualių produktų (specialių prekių ar individualizuotų prekių).
5. Ar galiu atšaukti užsakymą?
Taip, galite atšaukti užsakymą, jei jis dar nebuvo išsiųstas. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda kuo greičiau.
6. Kaip galiu sekti savo užsakymą?
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo numerį el. paštu. Naudodamiesi šiuo numeriu, galite sekti savo užsakymą kurjerio puslapyje.
7. Ką daryti, jei gavau brokuotą prekę?
Jei gavote brokuotą prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes pasirūpinsime prekės pakeitimu arba grąžinimu.
8. Ar galiu pakeisti pristatymo adresą po užsakymo pateikimo?
Jei jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, galite pakeisti pristatymo adresą. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda kuo greičiau.
9. Ar yra minimalus užsakymo kiekis?
Ne, nėra minimalaus užsakymo kiekio. Galite užsisakyti tiek, kiek jums reikia.
10. Kaip galiu gauti nuolaidų kodą?
Nuolaidų kodus galite gauti užsiprenumeravę mūsų naujienlaiškį arba sekdami mūsų socialinių tinklų puslapius.
11. Ar galite išsiųsti prekes į užsienį?
Šiuo metu siuntų į užsienį nesiunčiame.
12. Ar mano asmens duomenys yra saugūs?
Taip, mes rimtai žiūrime į jūsų asmens duomenų saugumą. Jūsų informacija yra apsaugota ir naudojama tik užsakymų apdorojimui.
13. Kaip galiu susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?
Galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu mugsub1@gmail.com arba telefonu +370 64400511
14. Ar teikiate dovanų pakavimo paslaugas?
Šiuo metu neteikiame dovanų pakavimo paslaugų.
15. Ką daryti, jei negavau užsakymo patvirtinimo el. paštu?
Jei negavote užsakymo patvirtinimo el. paštu, patikrinkite savo šlamšto (spam) aplanką arba susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
16. Ar galiu užsakyti prekes telefonu?
Taip, galite užsakyti prekes telefonu, susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Tel.nr 864400511
17. Ką daryti, jei gavau ne tą prekę, kurią užsakiau?
Jei gavote netinkamą prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes pasirūpinsime prekės pakeitimu.
18. Kaip galiu atšaukti naujienlaiškio prenumeratą?
Naujienlaiškio prenumeratą galite atšaukti paspaudę "Atsisakyti prenumeratos" nuorodą bet kuriame gautame naujienlaiškyje.
19. Ar yra kokių nors nuolaidų perkant didesnį kiekį?
Taip, mes siūlome nuolaidas didesniems užsakymams. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.
20. Ar jūsų produkcija yra tinkama dovanoms?
Taip, mūsų produkcija puikiai tinka dovanoms.
21. Kaip galiu gauti sąskaitą faktūrą?
Sąskaitą faktūrą gausite el. paštu po užsakymo apmokėjimo. Jei jos negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
22. Ar galite personalizuoti savo produktus?
Taip, mes siūlome personalizacijos paslaugas. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.
23. Ar turite fizinę parduotuvę?
Šiuo metu mes veikiame tik internetu ir neturime fizinės parduotuvės.
24. Ar siūlote nuolaidas lojaliems klientams?
Taip, mes siūlome specialias nuolaidas ir akcijas mūsų lojaliems klientams. Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte informaciją apie naujausias nuolaidas.
25. Ar galite pranešti man apie prekių papildymus?
Taip, galite užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį arba sekti mus socialiniuose tinkluose, kad gautumėte pranešimus apie prekių papildymus.
26. Ar galiu gauti pavyzdžių prieš perkant didesnį kiekį?
Taip, mes siūlome galimybę užsisakyti pavyzdžius. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.
27, Ar siūlote verslo klientams specialias sąlygas?
Taip, mes siūlome specialias sąlygas verslo klientams. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda dėl išsamesnės informacijos.
28. Ar siūlote nuolaidas per ypatingas šventes ar išpardavimus?
Taip, mes dažnai siūlome nuolaidas per ypatingas šventes ir išpardavimus. Sekite mūsų naujienlaiškį ir socialinius tinklus, kad sužinotumėte apie naujausias akcijas.